היווש לכם(-;

היוווווש לכולם,

כמה זמן שלא הייתי כאןןןןן

הייתי באקו לא מזמן ו….

סתם אינלי מה לומר פשוט לא הייתי כאן הרבה זמן ונסגר לי הפייס של האקו ….

קיצר..

ספרו לי עליתם רמות?אתם חלוצים?מה חדש?

מחכה לתשובות…

רותם<3

אודות rtmkoren

לגלוש באקווו XD
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על היווש לכם(-;

  1. shenav987 הגיב:

    היי… אני חייבת לספר את האמת… שמי הפרטי שלי לא שנהב… האמת שקוראים לי סופי… הכינוי שלי הוא שנהב…. טוב תקראי לי סופי, לא שנהב… נמאס לי מהכינוי הזה… ויש לי כמה דברים לספר לך מאמוש…

  2. shenav987 הגיב:

    מאיזה בניית אתרים בנית את האתר?

להשאיר תגובה

