יואווווו!!!!

אוקיי התמונה שאני יראה לכם עכשיו היא אמיתית !!!

יש מישהו שיש לו צעיף כחווול באקולוקו!!!!!

והנה התמונה:

חושבים שזאת עריכה?

תכתבו את השם שלו בהנה אני באקולוקו ותראו!!אבל כדאי לכם לראות את זה כמה שיותר מהר בגלל

שהוא יכול לשנות בגדים עד אז …….תחפשו את השם שלו מהר אם אתם לא מאמינים לי!!

תהנו…….

אודות rtmkoren

לגלוש באקווו XD
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על יואווווו!!!!

  1. shenav987 הגיב:

    נו אז? גם לי יש! את הכחול רק

  2. shenav987 הגיב:

    כן ואני מנסה עכשיו להשיג את הירוק

  3. לילי הגיב:

    תיכתבי משהו חדש

  4. cuicui123 הגיב:

    גם לי יש ! שתיים וגם כתומה ואדומה וורודה!

  5. muka1432 הגיב:

    היי זאת אני מוקה אם את זוכרת חח איזה מגניבבב!
    ראיתי לילד אחד ברמה חמישים ומשהו צעיף כחול עם פסים לבניםם!!
    תגיבי XD

  6. צליל XD הגיב:

    רותםםם , למה את לא נכנסת יותר ? :O
    חח אני יכולה מתישהו לדבר איתך באישי ?:O

  7. muka1432 הגיב:

    איפה מחפשים את זה? :O
    בהנה אני באקולוקו?

  8. shenav987 הגיב:

    היי… אני חייבת לספר את האמת… שמי הפרטי שלי לא שנהב… האמת שקוראים לי סופי… הכינוי שלי הוא שנהב…. טוב תקראי לי סופי, לא שנהב… נמאס לי מהכינוי הזה… ויש לי כמה דברים לספר לך מאמוש…

להשאיר תגובה

