אווקייי לזוכים:

הרשומה הזאתי מיועדת בעיקר לזוכים!

אז ככה:

בכדי לקבל את הפרסים: בואו בשעה 12:15 אצל ג'ם שרת 12!

מקווה שתבואו:P

אהה וגם מי שלא זכה מוזמן בכיייף XD

אודות rtmkoren

לגלוש באקווו XD
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על אווקייי לזוכים:

  1. shenav987 הגיב:

    אני ברגז איתך! אני חיכיתי להגרלה המון זמן! ולא כתבת איפה זה ביכלל

    • rtmkoren הגיב:

      תהיי ברוגז מה הבעיה?!אני אמרתי להיות מחוברים פהההה לא להגיע לאיפה שהוא באקולוקו מה את נעלבת מכל דבר?! זה מתחיל לעצבן אותי!

  2. shenav987 הגיב:

    אהה אז בסוף לא היא הגרלה? יופי לי!

להשאיר תגובה

